משלוחים חינם

קירות מוס משולבים – פשוט אומנות!

30/03/2022
//
מאת:
מערכת דקורם

הטרנד החדש יחסית של קירות ירוקים מתאים למגמה הכלל עולמית הדוגלת בשמירה על הטבע בהגדלת שטחן של הריאות הירוקות ברחבי הערים האורבניות, הקפדה על איכות הסביבה ויצירת חיים הרבה יותר נעימים ובריאים.

מהם קירות ירוקים

קירות ירוקים בנויים ממוס שהוא צמח הגדל באיטיות ביערות הארקטיים בסקנדינביה. הערך המוסף שצמח זה מעניק לטבע הוא אוויר צח ורמה אקולוגית גבוהה שמשפרים לאין ארוך את איכות חייהם של מי שחי בקרבת הקיר הירוק.

זו הסיבה שלקוחות רבים מעוניינים שבכניסה למשרדיהם יוצבו קירות ירוקים שיעניקו תחושה ואווירה של חיים בטבע ויצרו שיפור גורף באיכות החיים של העובדים ושל הלקוחות המגיעים למשרד מעת לעת.

יתרונותיהם של הקירות הירוקים

לקירות הירוקים יש תכונות ייחודיות שמעלות באופן חד את רמת טיהור האוויר בכל האזור הסמוך למיקומו של הקיר האנכי. הקירות סופגים את כל החיידקים המצויים באוויר או על החפצים השונים בקרבת הקיר וכך לא נותר במרחב הקרוב אפילו חיידק אחד.

גז ה – co2 הקיים באוויר וקיומו מתגבר עקב הימצאותם של אנשים רבים במרחב, הצמחים המצויים בקיר הירוק קולטים את כל המולקולות של הפחמן הדו חמצני ומשחררים במקומו חמצן טהור.

בנוסך לכך מתבצע בעזרת הקיר תהליך טבעי של הטמעה, שבאמצעותו צמחים ירוקים מייצרים חומרים אורגניים מתוך חומרים אי-אורגאניים כמו פחמן דו-חמצני ומים, תוך ניצול אנרגיית השמש וכך מטוהר כל האוויר במרחב . האדמה הטריה הקיימת במקום היא למעשה מסנן אורגני שקולט את כל החלקיקים העפים באוויר ומעלים אותם לחלוטין מהתחום הירוק.

ההשפעה החיובית של הקירות הירוקים

המהלכים כולם היוצרים אוויר טהור, אחראים לכמה שינויים מהותיים הקורים בסביבת הקירות הירוקים. רמת התחלואה יורדת באופן חד, אנשים חולים מחלימים במהירות רבה הרבה יותר. בנוסף לכך, האוויר הצח עוזר ליצור סביבת עבודה יעילה הרבה יותר, קיימת תחושה שהעובדים הם בעלי מוסר עבודה הרבה יותר גבוה , ההספק הכללי שלהם עולה באופן ניכר.

הגינה התלויה מצליחה לשפר באופן מהותי את איכות החיים של כל הסובבים אותה. המעבר ליד קיר ירוק באמצע יום העבודה גורם לכולם להעלות חיוך, לחשוב חיובי, ליהנות מהקרבה לטבע ולאימא אדמה, לשפר את מצב רוחם ולקבל כבונוס את כל סגולותיו של הצמח המיוחד ואת השפעותיו הייחודיות.

אדריכלים ומעצבני פנים שנחשפו לאופציית הקירות הירוקים ממליצים עליה ומוסיפים אותה בכל תכנית עיצובית שהם עורכים הן עבור המשרדים כדי שהעובדים יזכו לקיר שיוצב וייהנו מכל היתרונות הרבים של שיטה זו והן בבתים.

ההמלצה היא להציב קיר ירוק בחצר הבית או במרפסת המיועד גם לגידול צמחי תבלין, ירקות או פרחים באמצעות כיסי שתילה המפוזרים על גבי הקיר הירוק. קיר זה מוסיף יופי רב לכל בית, בני המשפחה נהנים מהתוצרת ובעיקר מהריחות הנעימים השוטפים את סביבת הקיר לאורך כל היום.