משלוחים חינם

פרגולות מיוחדות לגינה עם צמחיה מלאכותית

31/10/2022
//
מאת:
מערכת דקורם

פרגולה בגינה היא תוספת דקורטיבית במיוחד לגינה. הפרגולה מעניקה מתחם מאוורר ומוצל, מעוצב לפי טעמכם האישי ובהתאמה לסגנון העיצוב של ביתכם. השטח מתחת לפרגולה הופך למוקד בילוי אטרקטיבי לכל בני הבית ולאורחים המבקרים בביתכם. שם תוכלו להשתחרר מהמתחים של היום, להירגע בסופי שבוע וליהנות מהאוויר הפתוח.

כיום, נפוץ מאוד השילוב של פרגולה איכותית מעל דשא או דק סינטטי בשילוב של צמחיה מלאכותית. השילוב המוזכר לעיל מאפשר מינימום של תחזוקה לצד אסתטיקה מרשימה. בשורות הבאות נמנה את מספר סוגי הפרגולות שיתאימו במיוחד לצמחיה מלאכותית.

סוגי פרגולות והצמחיה המומלצת

פרגולות מיוחדות לקישוט גינה מלאכותית ניתן לייצר ממגוון חומרים בדרגת איכות גבוהה ובסגנונות עיצוב שונים.

  • פרגולות עץ על דק או דשא סינטטי

אלה פרגולות המיוצרות מעץ טבעי שעובר תהליך של חיטוי בלחץ. התהליך מאפשר לו עמידות בפני נזקי מזיקים ובפני תהליכי רקבון כתוצאה מגשם ורטיבות. הפרגולות עוברות תהליך מיוחד המשלב צביעה בצבע אמריקאי איכותי ושכבה של צבע בהתזה ייחודית. כתוספת לפרגולה ניתן להתקין אחת מההצללות המקוריות וניתן גם לשלב תאורה מובנית. פרגולות עץ משתלבות באופן מיוחד עם סגנון כפרי ועם החומרים הטבעיים שמשמשים בעיצוב הבית ועם סביבה כפרית. להשגת קונטרסט מרשים של טבעי ומלאכותי רצוי להקים פרגולת עץ על דק סינטטי איכותי.

 

  • פרגולות אלומיניום לצד עצי הדר מלאכותיים

האלומיניום הוא חומר בעל משקל נמוך ותכונותיו מאפשרות לעצבו במגוון רחב של עיצובים לפי טעמכם האישי ולפי דרישות העיצוב של ביתכם. ניתן להתקינה בגינה ואפילו על מרבצים של דשא סינטטי ובשל קלות המשקל גם מתאימה למרפסות. הגמישות בעיצוב היא גבוהה, ניתן לשלוט על כמויות האור והצל ולעצב בכל גוון שתרצו. לפרגולות אלומיניום יכולת להשתלב בכל סגנון עיצוב שרצוי לכם. פרגולות אלומיניום בשילוב עצי הדר מלאכותיים יעניקו מראה קליל וחורפי ויקנו לכם מלאכת תחזוקה קלה במיוחד.

  • פרגולות ברזל לצד קיר ירוק

החומר המשמש בייצור פרגולות אלה הוא פלדה מגלוונת שהופכת את הפרגולה לעמידה לאורך זמן ובכל תנאי האקלים. הפלדה ניתנת לצביעה בגוונים שישתלבו היטב עם הצבעים השולטים בביתכם. פרגולה מפלדה מגלוונת מתאימה לעיצוב היי-טק בסגנון מודרני, לפיכך נשלב לצדה או אפילו בתוכה קיר ירוק בשילובים של צמחיה משתפלת. מראה הצמחיה לצד הברזל יעניקו מראה ייחודי ועוצמתי, כך שאף מבקר לא יוכל להתעלם מהיופי וההוד שמעניק השילוב.

 

איכות מעל הכל

אחד המרכיבים החשובים בייצור פרגולות הוא איכות החומרים. שימוש בחומרים איכותיים מעניקים לפרגולה את התכונות החשובות של עמידות לאורך זמן, בלאי נמוך, תחזוקה קלה ויכולת לעמוד בתנאי אקלים קשים, אותו הדבר נכון גם לסוג הצמחיה, הדשא או הדק הסינטטי.

אלמנט נוסף הוא ההרכבה המתבצעת בשטח על ידי צוות מרכיבים מאותה החברה שמייצרת את הפרגולה וצוות ההתאמה של הצמחיה. זהו יתרון גדול ובכך מתאפשרות התאמה מקסימלית של הפרגולה למקום התקנתה אצלכם בגינה ואחריות מלאה על המוצר המוגמר, יחד עם התאמה מיטבית של הצמחיה המלאכותית והאלמנטים הנוספים.

 

נכתב באדיבות כתום – פרגולות אלומיניום בירושלים