משלוחים חינם

עיצוב פרגולה עם צמחיה מלאכותית

17/01/2022
//
מאת:
מערכת דקורם

כמה מילים על צמחיה מלאכותית

לטובת מי שטרם התנסה בתחום, כמה מילים על צמחיה מלאכותית. אנו מתמחים בעיצוב פנים באמצעות צמחים מלאכותיים כפתרון במקום צמחייה טבעית, במקומות בהם אין אפשרות לכך, או שכמות האור אינה מאפשרת זאת. הצמחיה המלאכותית שלנו עשויה מפוליאסטר איכותי ומשלבת בתהליך ההרכבה גם גזעים של עצים טבעיים, אותם אנו חונטים בשיטה ייחודית לנו. מובן שההעדפה של כולנו היא צמחייה טבעית, אולם קחו לדוגמא בית חולים גדול. דמיינו לעצמכם את כמות העציצים, ההשקייה והאנרגיה שצריכה להיות מושקעת על מנת לטפל ולטפח את העציצים? האם נכנס מספיק אור יום טבעי שיכול להאיר את הצמחייה הזו? ברוב המקרים לא.

היתרונות של צמחיה מלאכותית

ישנם יתרונות רבים לבחירה בצמחיה מלאכותית. ראשית, לעיתים זהו הפתרון היחידי האופציונאלי במתחם מסוים. כלומר, או שתבחרו בצמחיה מלאכותית, או שלא תהיה כל צמחיה כלל. מקום ללא ירוק מול העיניים, ללא הרגשה של חיוניות ופריחה, בדרך כלל מורגש כלוקה בחסר. היתרון השני הוא חסכון עצום בהוצאות השקייה ודשן, והיתרון השלישי מתייחס כמובן לקלות התחזוקה השוטפת של צמחייה מלאכותית לעומת צמחייה רגילה.  עם צמחייה מלאכותית אין צורך בהשקייה, טיפול, טיפוח, דשן, ופעולות נוספות. כיצד ניתן “לעזור” לצמחייה המלאכותית להשתלב ביתר הצלחה? הנה הפואנטה.

שילוב הצמחיה בפרגולה

אם יש משהו שיכול לסייע לצמחייה המלאכותית במתן מראה טבעי ומשתלב יותר, זה בהחלט יכול להיות פרגולה תלויה מעץ. הפרגולה התלויה מעניקה אווירה ותחושה טבעית, קרובה לטבע, במיוחד כאשר מדובר בפרגולה מעץ. כל צמחייה תיראה נהדר על הפרגולה, בפרט צמחייה מלאכותית, מכיוון שהפרגולה מעניקה מראה טבעי יותר, ובכך מסייעת לצמחייה המלאכותית להיראות גם כן, טבעית יותר.

כיצד לבחור את הפרגולה המתאימה?

אם אינכם בטוחים כיצד לבחור את הפרגולה המתאימה לכם, הנה מספר שאלות שתסייענה לכם לדייק מה אתם מחפשים:

עבור מה מיועדת הפרגולה? עיצוב ויופי, הגנה משמש, הגנה מגשם, פרטיות, ישנן כמה אפשרויות. בהתאם לכך יהיה לכם קל יותר להחליט היכן למקם אותה, מה הגודל שלה, ונתונים נוספים.

מה התקנות המקומיות אומרות? חשוב להיות בקיאים בתקנות המקומיות בנושא התקנת פרגולות, על מנת לוודא שהכל נעשה כחוק.

פרגולה תלויה – מחיר

מחיר הפרגולה מורכב בעיקר מסוג התשתית ומסוג הכיסוי. אם לפרגולה יש קיר תומך מהמבנה בו היא עומדת, הרי המחיר יהיה נמוך יותר בהשוואה לפרגולה שנבנית באופן פתוח לחלוטין. ישנם משתנים נוספים כגון האם מדובר במשטח מבוטן או מרוצף, האם זה כולל כיסוי הצללה או לא, האם זה כולל כיסוי מפני גשם. אנו ממליצים לכם לפנות לאנשי מקצוע אשר יכולים לסייע לכם בבחירת הפרגולה המתאימה לכם, ובמתן תשובות לשאלות בנושא.