משלוחים חינם

יתרונותיו של צמח מלאכותי

20/03/2022
//
מאת:
מערכת דקורם

למרות ההנחיות של המשתלות על אופן הגידול הספציפי של כל אחד מהצמחים הטבעיים, במקרים רבים הצמח נובל כיוון שהטיפול שבו לא היה נכון כמו לדוגמה, פחות מדי אור, יותר מדי מים, חוסר דישון וסיבות נוספות. הפתרון האופטימלי לכך הוא צמח מלאכותי בבית שתמיד ייראה יפה, ירוק וטבעי אף על פי שהוא עשוי מבד או מפלסטיק.

הצמחים המלאכותיים חדרו בשנים האחרונות בעוצמה רבה לבתים והם נראים בכל מקום. בעציצים הממוקמים בסלון, באדניות המפוזרות על הגג או בכדים נאים שבם ניצבים צמחים תמירים וצבעוניים היוצרים יופי רב סביבם.

צמח מלאכותי מוסיף רבות לנראותו הכללית של הבית, הוא משתלב בטבעיות בין הריהוט והאקססוריז השונים בבית ויוצרים תוספת משמעותית בעיצוב הכללי של הבית. מעצבי הפנים מגדירים מראש בעת תכנונם של בתים חדשים או משופצים אילו צמחים מלאכותיים יוצבו במיקומים השונים כדי ליצור שלמות ביופיו של הבית.

עלויות רכישה של צמח מלאכותי

רכישת צמח מלאכותי היא מעט יקרה יותר מצמח טבעי, אך בחישוב לטווח הארוך מדובר בעסקה כדאית מאד כיוון שאין עלויות נלוות כמו השקיה, טיפוח הצמח, דישון, גיזום וכו’. הצמח תמיד נראה נפלא ואסתטי, אין אכזבות כשהצמח קמל כיוון ששכחו להשקות אותו או שהה במקום שבו קרני השמש הרסו אותו.

השינוי המשמעותי ביותר נראה בעת הצבת דשא מלאכותי בחצר או על הגג. מרבדי הדשא הללו תמיד ירוקים, גובהם אינו משתנה כך שאין צורך לכסח מדי פעם את הדשא. בני המשפחה ובעיקר הילדים נהנים מהדשא המלאכותי העשוי פלסטיק ייחודי ואינם צריכים לטפח דשא טבעי על כל המשתמע מכך.

סוגי הצמחים המלאכותיים

הדרישה הגדולה לצמחים מלאכותיים יצרה ייצור מוגבר של צמחים טבעיים רבים אך בגרסה מלאכותית. כמעט כל צמח טבעי אהוב אפשר לרכוש כעת גם בגרסה של צמח מלאכותי, כמו לדוגמה פיקוס, פוטוס, ספטיפיליום, דיפנבכיה, ירקה, חמדוריאה, אגלאונמה סילבר ורבים אחרים.

אפשר לרכוש גם שיחים בגוונים מרהיבים, עצים בגדלים שונים התואמים את העצים המוכרים בטבע בצבעי ירוק או לחילופין בצבעי שלכת היוצרים יופי ייחודי בכל בית.

מתנה נפלאה

רכישת צמחים מלאכותיים הוא רעיון נפלא למתנה לכל אירוע. ליום הולדת, ליום נישואין לבית חדש ולעוד אופציות רבות. הצמח יישאר לאורך שנים רבות ללא כל שינוי וכל מבט יזכיר את רוכש המתנה הנהדרת.

צמח טבעי או פרחים זו מתנה מקסימה אך זמנם קצוב, הפרחים נובלים אחרי כמה ימים והצמחים לעיתים תכופות קמלים אחרי פרק זמן מסוים . לכן הצמחים המלאכותיים הם הפתרון המתאים ביותר לכל בית.