משלוחים חינם

דקומוס – עיצוב קירות ירוקים בצמח המוס

10/03/2022
//
מאת:
מערכת דקורם

מהם קירות ירוקים

קירות ירוקים עשויים ממוצר צמחי בשם מוס הגדל ביערות הארקטיים בסקנדינביה. בזכות נוכחותו של הצמח במיקומים השונים נהנים הסובבים אותו מאוויר צח ורמה אקולוגית יוצאת דופן.

עיצוב קירות ירוקים בחללים שונים

מעצבי הפנים ולקוחות רבים גילו את האפקט המוצלח שיוצרים הקירות הירוקים והם מזמינים קירות מסוג זה למטרות שונות. הקירות היפהפיים עשויים מחומרים טבעיים בלבד שאינם אלרגניים, נותר בהם ריח הטבע כך שבכל מקום שבו הם ממוקמים התחושה היא שנמצאים במרכז שמורת טבע ולאו דווקא במשרד או בבית. לאחר הצבת הקיר, אין צורך בתחזוקה, בגיזום או בהשקיה, וכך מדובר בפתרון מצוין המוסיף יופי רב ללא צורך בביצוע פעולות נוספות, לנוחות המשתמשים.

אפשר להזמין את קירות ירוקים באחד משלושה צבעים, ירוק בהיר, ירוק כהה או אפור בהיר. או לחילופין ליצור שילוב של שלושת הצבעים במשטחים מקבילים שחלקם קעורים ומקצתם קמורים אך המראה הכללי שנוצר הוא הומוגני ירוק אחיד ומאד מרשים .

קירות ירוקים משולבים

על גבי הקירות הירוקים אפשר לשלב פריטים נוספים וכך ליצור דקורציה יוצאת דופן ומאד מיוחדת. אחת האופציות היא לשלב על גבי הקיר בכמה מקומות, אזוב חנוט ומעט צמחיה מלאכותית, השילוב יוצא מדהים ביופיו ומאד מסקרן. או לחילופין קיר ירוק משולב דקומוס ובו ממוקמים סלעים ואזוב או בתוספת כמה גזרי עץ הפזורים בכמויות שונות ובכמה מיקומים על פני השטח.

המראה הנוצר על קירות ירוקים הוא ייחודי למקום שבו הוא תלוי, עבור כל לקוח מכינים קיר בשילובים דומים אך לא זהים, בהתאם להזמנת הלקוח או מעצב הפנים שלו, וכך אין פלא שאנשים עומדים נפעמים ליד הקירות הירוקים ונהנים לראות את היופי הטבעי בהתגלמותו .

את הקירות הירוקים אפשר לייצר בכל מידה ולהציב אותם בכניסה למשרדים, בלובי, על אחד מקירות הבית או בכל מקום אחר שבוחר הלקוח.

כמה חברות ביקשו לייצר את הלוגו שלהם במוס ירוק והוא נתלה על לוח תואם בכניסה למשרדיהם, אין אדם שמגיע למשרדים שלא נעצר להביט, להריח ולהשתאות מהלוגו היפהפה והמתוחכם.

שפע של אפשרויות

כדי להגביר את נוכחותו של הצבע הירוק במשרדים, מוצעים רעיונות חדשים כמו לדוגמה דלתות כניסה שקופות שמקצתן מכוסות בקיר ירוק במקום בוויטרינה . השילוב יוצר מראה מרהיב המשתלב עם הנוף המדהים.

אפשר לשלב קירות ירוקים בצורות גיאומטריות שונות בין קירות מתכת או קירות מעץ הממוקמים במשרדים. הצבע הירוק המבצבץ בין הקירות החומים או האפורים מוסיף לנראות המשרד יופי רב.